HTML

Az első hónap

2011.02.06. 14:12

szerző: icivagyok

 Hahó Mindenki !

Bocsánat, hogy hetek óta sem én ,sem anyu nem írt a blog-ba. Nyitottunk egy újat (ezt), ami a réginek a folytatása.

Még pár óra és betöltöm életem első hónapját. Nagy kalandokon estünk át a négy hét alatt.

Egy fotó az első napomról, 2011. január 10, 3300 grammosan.

Az első 5 napot kórházban töltöttünk, anyu és én is "kezelésre" szorultunk, ezért tartottak bent. Aztán apu hazahozott és azóta is együtt vagyunk, szeretem itt, van kiságyam, babakocsim, jo-jo hintám, játszószőnyegem, de a legjobban anyáék ágyában szeretek aludni. De persze mindig átvernek, ha ott elszenderítek szopi után, rögtön átpakolnak a kiságyamba. De azon vagyok ,hogy hamar kinőjjem, s apu csináljon nagyobbat. Habár egyedül abban sem fogom szeretni.

Azért is nem írtunk eddig, mert a napjaink nagyjából evésből és alvásból álltak, evés után kidőltem a sok tejtől és addig aludtam, amíg újra éhes lettem. Ezalatt meg anya tisztára varázsolta a lakást, nem tudom mikor unja meg, minden nap ezt csinálja.

íme az én szüleim:

 

Már túl vagyunk a szájpenészen, én észre sem vettem, engem nem bántottak, de anyu valami édessel bekent cumit dugott néha a számba és kedves penész barátaim kitakarodtak a számból.  Aztán meg valami kütyüt dugnak néha az orrom alá, hogy jobban tudjak szuszogni, nem is ellenkezek, mert utána jól szuszogok és szopizni is tudok. A vizet is imádom, alig várom a nagy kádban lubickolhassak.

És apa mellkasán is szeretek szundítani:

 

 

 

Már sokan meg is látogattak és hamarosan meg is leszek keresztelve ! kaptam már sok ajándékot, még mielőtt megszülettem és azután is, majd sorra megköszönöm mindenkinek a sok szép ruhácskát és egyéb hasznos dolgokat!

Lesz eszem-iszom és zenebona, de előtte elvisznek a templomba és a papbácsi megkeresztel, remélem nem lesz hideg a víz is kibírom sírás nélkül. Még nem tudom, hányan és kik lesznek a keresztszüleim, várom  a jelentkezőket :)

Imádom, ha anya vagy apa vagy akárki az ölében tart és ringat. Megismerkedtem az unokatesóimmal is, örülök, hogy lesz akikkel focizzak és játszak. Nagymamát is imádom, nagyon mosolygok amikor az ölében tart és gagyog mindenfélét, amit nem értek. Apáék már párszor vele hagytak kettesben itthon, egész jól elvoltunk!

Voltunk már sétálni anyával, szeretem a babakocsimat és a friss csíki levegőt, hatalmasakat tudok aludni tőle!

Íme az első sétánk, amikor még azt sem tudták apáék, hogyan kell a babakocsit rendesen összerakni, fordítva tették fel és anya nem látott engem, aztán rájöttek, hogy meg kell fordítani!

 

 

Egy hónapos koromra elértem a 4600 grammot, mondtam már, hogy azon vagyok, hogy kinőjjem a kiságyamat :) 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gergomesel.blog.hu/api/trackback/id/tr812642107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fibcsi25 2011.02.08. 07:00:16

Iccike és Gergő!

Már nagyon vártam az új blogos híreket, ezért végtelenül örülök, hogy folytatod. Csak hogy tudjátok, minden nap bekukkantok!:)

Pusziiiiiiiiiii
süti beállítások módosítása