HTML

Ködös napok

2011.02.08. 19:31

szerző: icivagyok

 Hú, ma nagyon kilőttek velem az ősök. Anya jól teletömt tejjel...vagyis én szopiztam ki belőle, de hát ki bír ellenállni??? Aztán meg mikor beájultam a kajától, gyorsan felöltöztettek, betettek az autóba, levittek nagynénikémhez és az unokatesóimhoz és ott hagytak, ők meg megléptek.

 

Legközelebb 2 óra múlva ébredtem meg, amikor már újra otthon voltunk... pedig ott strázsáltak felettem dédi és az egész rokonság, hogy ébredjek már fel! Jó vendég vagyok, mi? Végig alszom a vendégeskedést! Ahogy hazaértünk, rögtön felébredtem és ekkor hallottam, hogy mi történt velem, amíg aludtam. Legközelebb szemfülesebb leszek és nem hagyom, hogy átverjenek !

Olyan köd van odakint, hogy sétálni sem vitt ki anya, még a napköziig sem látunk el. És még van egy rossz hír, nagyapó fekszik be a kórházba holnap, ki kell vizsgálják, mert szédül és zúg a füle. Remélem hamar meggyógyul!

A ruháimat sorra növöm ki, anya ma is átnézte a rugdalózókat és a body-kat, hogy vajon még melyik jön rám? Anya imádja, ha öltöztet és legszívesebben mindent rám adna sorra, hogy el tudja dönteni, melyik áll a legjobban, de én ezt annyira nem kezdtem díjazni. Majd eljön az idő, hogy nem ő válogatja ki, mit veszek fel .) Csak adjon rá lóvét :)

És egy nagyon jó hííír ! Úton van egy játszótársam, igaz, még hónapokat kell várni, amíg elhagyhatja anyukája pocakját, de nagyon örülök, mert minden kisbaba olyan távol él tőlem ! Ő meg itt lesz közel és még fiú is, remélem majd focizik velem ! Anyáék már tervezik az udvarra a játszóteret, a homokozót, a hintát, szóval remélem lesz sok móka és kacagás !

Jó éjszakát mindenkinek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gergomesel.blog.hu/api/trackback/id/tr12647527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása