HTML

3 hónapos lettem

2011.04.10. 21:24

szerző: icivagyok

 Szia kedves olvasó !

Jelentem, már 3 hónapos vagyok! Ennek örömére megajándékoztam anyukámat egy átaludt éjszakával. Az úgy volt, hogy én aludtam este 10-től reggel fél 7-ig, ő pedig óránként rám nézett, hogy szuszogok-e, vagy milyen bajom van, hogy nem kérek enni.

Sajnos napok óta "szobafogság" van, mivel nagyon erős szél tombol odakint, sőt, ma havazott is, aztán sütött a nap, aztán megint havazott. Végülis április van.

Hamarosan jön haza apukám, nagyon várom, hogy megmutassam neki, mennyit nőttem és okosodtam, mióta elment! 

Általában mindig ez történik, ha anya a hasamra tesz:

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gergomesel.blog.hu/api/trackback/id/tr452815404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fibcsi25 2011.05.01. 15:02:51

Minden bejegyzésedet elolvasom. Csak úgy iszom a szavaidat, és élvezem a képeket. Alig várom lássalak benneteket újra, de nem tudom mikor engednek ki a kórházból. Addig is minden jót, és írjál jó sokat.
Puszi
süti beállítások módosítása