HTML

A bűvös hatos

2011.02.21. 19:21

szerző: icivagyok

Betöltöttem a 6 hetet ! Egész jó volt ez a 42 nap idekint! Sok tejcsit megittam, megemésztettem, majd enni adtam a pelusomnak. Na meg persze sokat aludtam, de mostmár egyre nagyobb vagyok és egyre több mindent kezdek megtanulni!

Például, hogy van hangom ! Így egyre többet gügyögök ! Na meg egyre jobban figyelek is, igaz, még nagy árnyékokat és maszatokat látok, de egyre jobban tetszik minden körülöttem.

Hogy miért bűvös a hatos?

Na lássuk:

- állítólag 6 hétig "tisztulok" én is és anya is. Megsúgom, rendszeresen fürödünk.... na de régen 6 hétig az anyukák nem mehettek sehova, mivel "tisztátalanok" voltak. És a babák is 6 hétig "tisztultak".

- állítólag 6 hét után változik minden baba (ezzel dédi ijesztgette meg anyáékat): amelyik baba az első 6 hétben sírós volt, az abba hagyja a sírást, amelyik meg addig nyugodt volt, az sírós lesz. Ezért ma anya egész nap gyanúsan tekintgetett rám, hogy melyik percben várható a nagy fordulat, de eddig még meg van elégedve a viselkedésemmel.

- 6 hétig tart anya gyógyulása

A többire már nem emlékszem, de ez is bőven elég "hagyományból".

A hétvégénk újra mozgalmas volt, sok-sok látogatóm jött, anyáék megint ettek-ittak, gondolom edzenek jövő hétvégére, amikor megkeresztelnek és utána összegyűlnek a rokonaim és keresztszüleim és újra eszem-iszom dínom-dánom lesz. Utoljára anyu pocijában voltam ilyen buliban, mostmár kintről nézhetem én is az egészet.

A legújabb taktikám pedig az, hogy este jól teletankolom a pocimat tejcsivel és 4-6 órákat alszom éjjelente. Tetszik a szüleimnek, így megpróbálom megtartani ezt a jó szokásomat.

És így nézek ki 6 hetesen:

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gergomesel.blog.hu/api/trackback/id/tr122677776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása